g

FAQS

1. Hoe werkt Q2?

Bij Q2 kunt u zonder minimum kopen. Wij werken niet met pakketten wat inhoudt dat u zelf de aantallen kunt kiezen met de gewenste maten en kleuren. De keuze van de goederen is gratis. Elke maandag hebben wij nieuwe producten.

 

2. In welke landen verkoopt Q2?

Wij verkopen over de hele wereld.

 

3. Hoe kan ik de prijzen en de kleding zien?

Om de prijzen te zien en de kleding te kopen is het noodzakelijk dat u zich registreert op onze website. Om uw account te activeren moeten wij verifiëren dat u een boutique heeft of winkeleigenaar bent. De groothandel is alleen voor kledingwinkels. U kunt de foto´s van uw winkel en uw Business License naar ons sturen. Wanneer u dit verzonden heeft zullen wij uw account activeren en heeft u de mogelijkheid om de prijzen te zien en te kopen zonder enige problemen. Foto´s kunt u via Whatsapp versturen op het nummer (+34) 651 638 460 of via de e-mail: activation@q2wholesale.nl

 

4. Ik probeerde te registereren maar het systeem gaf aan dat het BTW nummer niet geldig is. Wat moet ik nu doen?

Geef bij de belasting aan dat u betrokken bent bij transacties binnen de EU om in het VIES-register te worden opgenomen. Kijk voor meer informatie op (http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/faq.html)

 

5. Moet ik een account aanmaken om bij Q2 te kopen?

Ja, u moet zich registreren zodat wij kunnen bevestigen dat u winkeleigenaar bent.

 

6. Mijn winkel is nog niet geopend, wat moet ik sturen?

Wanneer uw winkel nog niet is geopend ontvangen wij graag de Business License.

 

7. Hoe lang duurt het activeren van mijn account?

Het activeren van een account duurt meestal 24 werkuren.

 

8. Hoe kan ik op mijn account inloggen?

Bovenaan de pagina staat inloggen/registreren. Gebruik uw e-mail adres en wachtwoord waarmee u zich geregistreerd heeft.

 

9. Ik heb geen toegang tot mijn account.

Als de foutmelding aangeeft dat uw account niet actief is, zorg dat u ons uw Business License heeft gestuurd en de foto´s van uw winkel. Dan activeren wij uw account zo snel mogelijk. Als uw e-mail adres of uw wachtwoord niet wordt herkend, zorg dat u hetzelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt waarmee u zich geregistreerd heeft. Als u uw wachtwoord bent vergeten, vul uw e-mail adres in bij “wachtwoord vergeten” op de inlogpagina. Wij zullen u dan een nieuw wachtwoord mailen. U kunt uw wachtwoord, e-mail adres of andere gegevens elk moment veranderen bij “mijn account”.

 

10. Geeft u exclusiviteit?

Ja, maar om in aanmerking te komen voor exclusiviteit moeten we voor een aantal maanden samengewerkt hebben. Zo kunnen wij zien of de producten in uw winkel werken en dat u tevreden bent over ons merk. U kunt ons dan benaderen en wij zullen dan uw aanvraag evalueren.

 

11. Kan ik de foto´s van de producten gebruiken?

Ja, maar alleen de foto's van de producten die u gekocht heeft.

 

12. Hoe is de kleding gelabeld?

Alle kledingsstukken hebben een Q2 label of etiket.

 

13. Kan ik mijn eigen merk labelen?

Nee, alle kleding moeten ons merk houden.

 

14. Werkt u met online winkels?

Nee.

 

15. Biedt u dropshipping aan?

Nee.

 

16. Moet ik een minimum aantal stukken bestellen?

Nee, er is geen minimum bestelhoeveelheid.

 

17. Biedt u korting aan bij het kopen van grote hoeveelheden?

Nee, al onze klanten hebben dezelfde prijzen.

 

18. Voor welke prijs moet ik de kleding verkopen?

U kunt de kleding verkopen voor de prijs die u zelf wilt. Echter raden wij bij elk product een prijs aan waarvoor u het kledingsstuk het beste kunt verkopen.

 

19. Is de prijs inclusief BTW?

Nee. UE-transacties zijn vrij van belastingen.

 

20. Vanaf waar worden de kleren verzonden?

De kleren worden verzonden vanuit ons magazijn in Valencia, Spanje.

 

21. Hoe lang duurt het om mijn bestelling te verzenden?

De bestellingen worden op de dag beheerd, als u voor 18:30 besteld zal de bestelling dezelfde dag worden verzonden.

 

22. Accepteert u retourneringen?

Wij accepteren alleen beschadigde of verkeerd geleverde producten.

 

23. Is het veilig om online te bestellen?

Wij hebben de meest geavanceerde technologie in webbeveiliging. Wij gebruiken een van de meest veilige online bestel systemen die op de markt zijn en we onderzoeken en verbeteren regelmatig onze software om er zeker van te zijn dat we altijd de meest gekwalificieerde beveiliging aanbieden.

 

24. Welke betalingsmogelijkheden accepteert u?

U kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden aan het einde van uw bestelling. De opties zijn:
Overschrijving: U ontvangt een e-mail met de gegevens voor de overschrijving. Uw bestelling zal worden klaargemaakt wanneer wij de overschrijving hebben ontvangen.
Credit Card: U wordt doorgeschakeld naar de betalingsportal van de bank en daar kunt u de betaling voltooien met de kaart. De bestelling zal dezelfde dag nog worden verzonden.
Ideal. De bestelling zal dezelfde dag nog worden verzonden.

 


Uw Order

geen producten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden