g

Retourneren

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als deze zijn beschadigd of verkeerd zijn geleverd. De vertraging in de levering van de artikelen is geen geldige reden om de bestelling te retourneren. Het kan voorkomen dat u door het gebruik van een bepaald beeldscherm de artikelen op uw beeldscherm anders ziet dan deze er daadwerkelijk uitzien, Q2 is niet verantwoordelijk voor verkeerde interpretaties van klanten. Let op dat artikelen niet kunnen worden geretourneerd als deze niet in de originele verpakking zitten of niet beschadigd zijn. In alle gevallen moeten de geretourneerde artikelen in de originele staat, met de originele labels en originele verpakkingen worden geretourneerd. Alle artikelen zullen bij aankomst worden gecontroleerd.

1. Ik heb een verkeerd of defect product ontvangen, hoe kan ik deze terugsturen?

Wanneer u een verkeerd of defect product heeft ontvangen in uw bestelling, ga naar uw bestelgeschiedenis en de betreffende bestelling. Selecteer de producten die u terug wilt sturen en klik op “retourneren” om de retournering aan te vragen. Om het proces te versnellen kunt u ook een foto sturen van het verkeerde of defecte product via Whatsapp: (+34) 651 638 460. Wanneer wij uw retouraanvraag en foto´s van het product hebben ontvangen accepteren wij de retournering. U ontvangt een e-mail met een frankeer sticker die u op het pakket kunt plakken. U heeft nu twee opties. U kunt het pakket naar een postkantoor brengen of u kunt ons vragen dat de koeriers die langs uw winkel komen het pakket ophalen. Wanneer wij het pakket hebben ontvangen maken wij de terugbetaling in orde. Als u enige twijfels heeft kunt u ons bereiken op 961 153 275, en via Whatsapp op 651 638 460. Ook kunt u contact opnemen via de chat op de website en wij zullen u helpen. Producten moeten gerouterneerd worden in originele staat, inclusief labels en bescherming. Alle producten worden geïnspecteerd bij het retourneren.

 

2. Moet ik iets betalen wanneer ik iets omruil?

Wanneer u iets omruilt hoeft u zich geen zorgen te maken over de verzendkosten van uw winkel. Deze zijn gratis. Producten moeten gerouterneerd worden in originele staat, inclusief labels en bescherming. Alle producten worden geïnspecteerd bij het retourneren.

 

3. Hoe lang heb ik de tijd om de producten terug te sturen?

U heeft 48 uur om de producten terug te sturen vanaf het moment dat u ze ontvangt in uw winkel. Producten moeten gerouterneerd worden in originele st.

 


Uw Order

geen producten

Verzenden: 0,00€
Totaal: 0,00€

Afronden