Bij Q2 kunt u zonder minimum kopen. Wij werken niet met pakketten wat inhoudt dat u zelf de aantallen kunt kiezen met de gewenste maten en kleuren. De keuze van de goederen is gratis. Elke maandag hebben wij nieuwe producten.
Wij verkopen over de hele wereld.
Om de prijzen te zien en de kleding te kopen is het noodzakelijk dat u zich registreert op onze website. Om uw account te activeren moeten wij verifiëren dat u een boutique heeft of winkeleigenaar bent. De groothandel is alleen voor kledingwinkels. U kunt de foto´s van uw winkel en uw Business License naar ons sturen. Wanneer u dit verzonden heeft zullen wij uw account activeren en heeft u de mogelijkheid om de prijzen te zien en te kopen zonder enige problemen. Foto´s kunt u via Whatsapp versturen op het nummer +31 208 004 867 of via de e-mail: activation@q2wholesale.nl
Geef bij de belasting aan dat u betrokken bent bij transacties binnen de EU om in het VIES-register te worden opgenomen. Kijk voor meer informatie op (http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/faq.html)
Ja, u moet zich registreren zodat wij kunnen bevestigen dat u winkeleigenaar bent.
Wanneer uw winkel nog niet is geopend ontvangen wij graag de Business License.
Het activeren van een account duurt meestal 24 werkuren.
Bovenaan de pagina staat inloggen/registreren. Gebruik uw e-mail adres en wachtwoord waarmee u zich geregistreerd heeft.
Als de foutmelding aangeeft dat uw account niet actief is, zorg dat u ons uw Business License heeft gestuurd en de foto´s van uw winkel. Dan activeren wij uw account zo snel mogelijk. Als uw e-mail adres of uw wachtwoord niet wordt herkend, zorg dat u hetzelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt waarmee u zich geregistreerd heeft. Als u uw wachtwoord bent vergeten, vul uw e-mail adres in bij “wachtwoord vergeten” op de inlogpagina. Wij zullen u dan een nieuw wachtwoord mailen. U kunt uw wachtwoord, e-mail adres of andere gegevens elk moment veranderen bij “mijn account”.
Ja, maar om in aanmerking te komen voor exclusiviteit moeten we voor een aantal maanden samengewerkt hebben. Zo kunnen wij zien of de producten in uw winkel werken en dat u tevreden bent over ons merk. U kunt ons dan benaderen en wij zullen dan uw aanvraag evalueren.
Ja, maar alleen de foto's van de producten die u gekocht heeft.
Alle kledingsstukken hebben een Q2 label of etiket.
Nee, alle kleding moeten ons merk houden.
Ja.
Ja.
Nee, er is geen minimum bestelhoeveelheid.
Nee, al onze klanten hebben dezelfde prijzen.
U kunt de kleding verkopen voor de prijs die u zelf wilt. Echter raden wij bij elk product een prijs aan waarvoor u het kledingsstuk het beste kunt verkopen.
Nee. UE-transacties zijn vrij van belastingen.
De kleren worden verzonden vanuit ons magazijn in Valencia, Spanje.
De bestellingen worden op de dag beheerd, als u voor 18:30 besteld zal de bestelling dezelfde dag worden verzonden.
Wij accepteren alleen beschadigde of verkeerd geleverde producten.
Wij hebben de meest geavanceerde technologie in webbeveiliging. Wij gebruiken een van de meest veilige online bestel systemen die op de markt zijn en we onderzoeken en verbeteren regelmatig onze software om er zeker van te zijn dat we altijd de meest gekwalificieerde beveiliging aanbieden.
U kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden aan het einde van uw bestelling. De opties zijn:
Overschrijving: U ontvangt een e-mail met de gegevens voor de overschrijving. Uw bestelling zal worden klaargemaakt wanneer wij de overschrijving hebben ontvangen.
Credit Card: U wordt doorgeschakeld naar de betalingsportal van de bank en daar kunt u de betaling voltooien met de kaart. De bestelling zal dezelfde dag nog worden verzonden.
Ideal. De bestelling zal dezelfde dag nog worden verzonden.
Neem contact op met ons:
Telefoon: +31 208 004 867
WhatsApp: +34 601 740 781